Då min chasen pensioneras och min nya börjar användas så roade jag mig med att fota dom.
 
Det kommer kanske bli ännu fler foton sen då jag hade tänkt ha en tävling med bäst idéer om hur min gamla chasen ska kunna återanvändas och såklart kommer vinsten att vara matcha :)
 Jag blev däremot ganska nöjd med fotona så jag tänkte att dom förtjänar ett eget inlägg.
 
Den gamla slitna
 
Den gamla och den nya
 
Den nya
 
Denna såg nästan magisk ut tycker jag
 
Den nya igen :)
 
 
Cha no yu, chasen, foton,

Liknande inlägg

3 kommentarer

Fisken

20 Mar 2016 22:27

Vad är en chasen för nåt? En visp?

Svar: Ja en visp för att tillaga matcha med.
Linnea

Mum

21 Mar 2016 09:39

Bilden där du fotat vispen/chasen framifrån, alltså från "vispsidan" (det kanske blir underifrån???) ser ut som en blomma tycker jag 😊

Mum

21 Mar 2016 17:39

Bilden där du fotat vispen/chasen framifrån, alltså från "vispsidan" (det kanske blir underifrån???) ser ut som en blomma tycker jag 😊

Svar: Ja det är underifrån eller vad man kan kalla det. Jag tycker också att det är likt en blomma :)
Linnea

Kommentera

Publiceras ej