Idag blev jag intervjuad av tidningen om mitt teintresse, det var speciellt kan jag säga. Särskilt när bilderna skulle tas. Jag såg väl ut som en tok på de flesta också (jag blir inte bra på bild), som tur är var det mest bilder på mina tegrejer.
 
Såklart bjöd jag på endel te, blandannat ett nytt te (dong feng mei ren) som jag köpt hem till butiken som är ett blommande svart te. Äntligen behöver man inte kompromissa med smaken, nu blev det både gott och vackert.
 
dong feng mei ren tredje bryggningen.
 
Artikeln skulle komma nån gång nästa vecka, det blir spännande.
Blommande te, intervju,

Liknande inlägg

2 kommentarer

MissMagic

23 Jan 2016 17:35

Åh vad kul att du blev intervjuad! :) Vilken tidning?

Svar: Västerbottens folkblad/Folkbladet
Linnea

Linnea Teälskare

12 Feb 2016 23:18

Här är artikeln, tyvärr måste man betala för att läsa.
http://www.folkbladet.nu/plus/1562349/att-dricka-te-ar-som-meditation

Kommentera

Publiceras ej