Den 8:e oktober ska jag ju hålla en provsmakning på Budhas kaffe och rosteri och här hemma övas det :) 
Jag försöker öva som ofta jag hiner vilket innehär en hel del tedrickande också .
 
Jag har också hunnit få hem allt jag behöver från min grossist. Teerna har jag ju redan hemma men jag behövde en hel del koppar och liknande.
 
Bor du i Lycksele eller ska du förbi den 8:e oktober så tycker jag du ska komma och testa några teer och sen kaffe med Budha, till och med jag tycker ju om hans kaffe ;)
 
 
företaget, provsmakning,

Liknande inlägg

4 kommentarer

Maria

28 Sep 2015 17:34

Oj, vad spännande. Vad synd att man bor så långt bort annars hade jag definitivt kommit.

Lina

29 Sep 2015 10:26

Låter rimligt, det är väldigt mysiga saker du pratar om. Typ när solen börjar kika fram igen men det inte hinner bli slask. Måste erkänna att vårvintern är nog favorit nummer två på listan :)

Svar: He he, där blev jag förvirrad tills jag förstod att det var svar till min kommentar på din blogg.
Linnea

Skogsraah ☾

29 Sep 2015 17:42

Kul! :)

angelicasvarld.blogg.se

29 Sep 2015 21:41

MEn va roligt!!

Kommentera

Publiceras ej