Hej
 
Nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen men jag har den bästa ursäkten man kan ha, jag har blivit mamma. Så jag har knappt haft tid att ens dricka te, än mindre skriva om det.
 
Men nu börjar livet bli lite mer normalt så jag hoppas att jag kommer kunna skriva då och då igen, även om jag inte kan lova att det blir lika ofta som tidigare, i alla fall nu i början.
 
Men för att ni inte ska gå härifrån utan något tänker jag tipsa om en bra bok på bokrean
 
Te från sencha till lapsang finns på årets bokrea och jag tror jag har skrivit det tidigare men ska man bara ha en bok om te så är det här boken man ska ha, så då ska man ju passa på nu.
 
ps. Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om, då kanske det blir enklare för mig att "snabbskriva" nått mellan blöjbytena och ammningarna
 
Bok, Te,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Varga

17 Feb 2015 01:23

Men OJ vad roligt, grattis! :D

Vad gäller vad man vill läsa om så hm... Jag älskar ju blommande teer, tekannor i glas, jasminte...

Svar: TackDet var bra idéer, jag får ta fram kameran idag helt enkelt :) (om min dotter låter mig göra det).
Linnea

Kommentera

Publiceras ej