Nu ska jag faktiskt skriva ett inlägg som inte handlar om te, för första gången tror jag.
 
Jag har faktikst varit med om något som gjorde mig glad och tro mig, det behövs en dag som denna. Vanligtvis då man kontaktar kundtjänsten på ett företag så tar det ju minst några timmar, några dagar är ju inte alls ovanligt. Dessutom är det sällan man får någon riktig hjälp.
 
Ni som har blogg.se som bloggplattform har kanske märkt problem med statestiken den senaste tiden. Jag såg det var fixat nu och då jag försöker samla ihop poäng till synas så tänkte jag att det är bäst att fråga hur det blir med poängen, dom hänger ju ändå ihop med statestiken.
 
Tro det eller ej men jag fick svar inom 10 minuter! dessutom så fick jag kompensation för missade poäng under tiden statestiken varit nere. Underbar kundtjänst ellerhur?
 
Häng med och lovebomba blogg.se! Jag skrev iallafall på deras facebooksida det känns som det minsta man kan göra.
 
Till blogg.se
 
#HappiChallange
#HappiChallenge, Happichallenge, offtopic,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej