Okej, det är inte bara te jag önskar mig men här kommer lite saker som jag önskar mig i teväg, både realistiska och lite mer orealistiska önskemål :)
 
Min önskelista är (inte i någon speciell turordning)
  • Presentkort på vidareutbildning inom te
  • Ny gaiwan, eller två helst då det är ett väldigt mysigt sätt att dricka te med mannen jag älskar
  • Ny glastekanna, jag är alldeles för klumpig för det egentligen men det är ett så vackert sätt att dricka te
  • Pu-erh, det kan man ju inte ha för mycket av då det går att lagra!
  • Kokeicha,
  • Prenumeration på tetidning
  • Saker för att kunna öva cha no yu (chakin, sommar chawan, sommar och vinter natsume, m.m.)
  • Superhögkvalitativt matcha (för att öva cha no yu)
  • Lagrad oolong
och sist men inte minst (och billigast) massa gillningar, delningar och kommentarer på bloggen, hemsidan, facebooksidan m.m :)
 
 
Vad står på din te önskelista?
christmas, gaiwan, glastekanna, jul, pu-erh, önskelista,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej