Jag har velat gå några kurser om te nu i flera år och för en dryg vecka sen anmälde jag mig för att tenta av de första kurserna, delvis för att jag redan kan en hel del och delvis för att det blir så mycket billigare (att tenta av de 5 första kurserna kostar drygga 1000:- medan en kurs kostar dryga 3500:-) .
 
Jag klarade faktiskt av att tenta av 4 av 5 kurser! Inte så illa med tanke på att det var på "te fackspråksengelska".
Det är riktigt kul att jag äntligen börjat med dessa kurser, visst jag har 13 kurser kvar att göra innan jag gjort klart allt som jag tänkt gå men 4 kurser är en bra start.
 
Jag har faktiskt suttit efteråt och drömt om vilka kurser jag ska gå sen, jag drömmer om att kunna gå en kurs per månad men om det kommer att gå praktiskt och ekonomiskt vet jag inte än men drömma kan man eller hur :)
 
Vad drömmer du om att lära dig om te?
#HappiChallenge
#HappiChallenge, Happichallenge, tekurser,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej