Idag sker något ovanligt. Jag är ensam hemma de närmaste 2 timmarna ungefär. Det firar jag med att dricka lite te i lugn och ro.
 
Jag dricker mitt morgonte (som jag inte hann dricka imorse) pu-erh superior, bryggt med en gaiwan och serverad i en oglaserad tekopp. Såklart övar jag på gong fu cha så jag använder också min tebricka (Köpt för 5:- på second hand :)  )
 
Denna pu-erh är en svart pu-erh som heter Pu-erh superior och även om det är mer vardagskvalité på det är det riktigt gott och riktigt mycket smak.
 
 
Te, gaiwan, gong fu cha, pu-erh, pu-erh superior,

Liknande inlägg

3 kommentarer

Skogsraah ☾

03 Oct 2015 13:35

Mysigt! Egentid är sååå viktigt för mig.

Boel

04 Oct 2015 15:15

Vad mysigt!
Egentid är så himla viktigt!

Vera

03 Jan 2016 15:52

men ååå så mysigt

Kommentera

Publiceras ej