Jag är inte så mycket för tebryggare, delvis för att jag dricker teer som ska bryggas i olika temperaturer, allt från 40 grader till 100 grader, och delvis för att själva tillagningen är en stor del av varför jag älskar te.
 
Nu nästa vår kommer det däremot ut en tebryggare jag skulle kunna tänka mig att ha om jag hade råd, inte för när jag verkligen vill sätta mig ner och göra gong fu cha eller något liknande utan då jag inte har tid men vill dricka ett gott te.
 
Tebryggaren heter Teforia och är designad av samma personer som designat Xbox och den ska det gå att ställa in temperatur, tid och mer på med hjälp utav en app (så det är en tebryggare i tiden också).
 
Den ska gå på det saftiga priset av 1299$ så jag kommer nog inte köpa en till mig själv, möjligen att jag köper en till företaget.
 
Det lät riktigt spännande däremot och kul att folk börjar fatta att te inte ska bryggas i 100 grader i 5 minuter :)
Teforia, nytt på marknaden, tebryggare,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej