Jag är en klumpeduns och det är inte bra ihop med att jag samlar på tegrejer. Igår tog jag nästan rekord däremot då jag lyckades ha sönder två tegrejer.
 
Det ena var min favorittekanna (den som finns på bild till höger) och den andra var en tillbringare som jag brukade använda minst en gång per dag för att brygga te i.
 
Faktiskt är tekannan den andra i samma modell som jag köpt för att jag älskar den modellen så jag har haft sönder 2 st likadana tekannor till och med.
 
Det värsta var däremot då jag hade sönder en tekanna för ca 600:- innan jag ens hade hunnit testa den än.
 
Tekannan för 600:- som jag inte fick testa ens.
Är du likadan som jag och kan ha sönder dina favoritsaker eller lyckas du hålla dom hela?
Te, sönder, tekanna, tillbringare,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Rosetta

27 Nov 2014 21:06

Åh nej vad tråkigt! Jag vet precis hur det känns, är själv väldigt klumpig och har alltid ner saker haha.. Senast spillde jag ett stort glas vatten över min killes dator och alla hans uttag/sladdar. Han blev inte så jätteglad kan jag väl säga haha..

Kommentera

Publiceras ej