God jul
 
Jag hoppas ni får en bra teig julafton med många teiga klappar :)
 
Ett litet tetips för jul är att Masala chai (även kallat chai) passar riktigt bra på julbordet, särskilt för dom som vill ha en vit jul, den funkar även till pepparkakor och annat julgott om man inte vill dricka det till just julbordet.
 
Man kan också marinera russin i lite te tex Masala chai för sallader och liknande.
 
Ni får gärna kommentera om ni får något teigt i julklapp eller har andra tips.
 
 
 
 

Liknande inlägg

4 kommentarer

Oslofru

24 Dec 2014 08:36

GOD JUL <3

Linnea

24 Dec 2014 09:41

:D och direkt efter jag skrev inlägget nästan så öppnar vi våra presenter till varandra min man och jag.

Vi ska ha en julklappslek dit vi ska så därför "tjuvstartade" vi.

Jag fick en liten ask tänkt som teaskt (eller vad jag nu vill ha den till). :)

Olivia

24 Dec 2014 19:42

Jätte bra tips, ska defenetift testa :)

Måns Olsson

25 Dec 2014 20:28

fin bild

Svar: Tack
Linnea

Kommentera

Publiceras ej